CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 19 September 2009

ucapan kuh seikhlas hati ini

assalammualaikum semua.. kpd semua kwn2 blogger noma... esk kita dah nak raya ni... hihihi... so, di kesempatan ini noma nak mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin sekiranya ada salah silap noma sepanjang kita menjadi teman berblogging. sekiranya ada terkasar bahasa dlm berblogging ni, noma minta maaf sgt2. kita manusia biasa yg tidak pernah lepas drpd melakukan kesilapan walaupun sebesar zarah. x lupa jugak noma nak ucap kan kepada pengunjung kupukupu_cinta ni.. x kira la sama ada follower or x. and rakan2 noma yg membaca blog noma.ikhlas dr hati ini...


...selamat hari raya maaf zahir batin...
hihihihi dpt card raya.. act ni je la yg sempat kuh ambil. thanks ye...
sis ira






p/s: maaf x sempat buat kad raya yg santek2 mcm korg. and thanks kepada mereka yg beri kad raya.

1 PURPLEcrazy:

ikiqzana said...

k zana nyer kad raya pun ada ye... x le cantik pon noma.. hehehe..