CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 27 October 2009

penyakit dtg kembali

huhuhu.. penyakit ku dtg lg.. huaaaaaaaa.. penyakit x leh tdo.. huhuhu. ari ni noma x leh tdo.. mcm2 dah noma buat utk mengantukkan diri. baca novel sudah. habis 1 buku. da tu calling2 org. kacau org tdo pun selesai. tp still x leh tdo ok. pusing sana pusing sisni.. still x leh tdo. hadoii haii. apa nak jd da. ni mmg x tdo lg ni.... lepas solat subuh td pun x dpt nak lelap kan mata. bile fikirkan balik kalau betul tertelap. mesti x sedar ni. sbb kul 9am noma ade class till 1pm. so, ku gagah kan jua mata ni utk bertahan hingga waktu menuntut ilmu tbe. siap minum nescafe. mana lah tahu kot2 dlm class nak menguap je. ouh sgt x suke ok. harap2 dlm class x nantok. biar la mengantuk lepas kul 1pm nnt.


p/s: penyakit cm ni da lama dah bertandang dlm idup ku. tp lama2 tu, dpt la tdo juga. cuma lambat je la. dlm kul 4 bru la nak lelap. tp ari ni... sejarah berulang lg.. huhu ouh!! help me plz!!! cm ne cara2 mudah tdo?

2 PURPLEcrazy:

kakve_santi said...

salam!

kupu-kupu_cinta said...

wasalam kakve_santi.. thanx jenguk blog noma...