CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 12 December 2009

amoi suka makan sumi...







smlm ashikin abdullah. hari ni lak sumiyati a.k.a mimi a.k.a amoi a.k.a sumi dan berapa banyak a.k.a ko.... aku pun x pasti. tp panggilan aku dan rakan2 seangkatan masa dekat SDARY adalah SUMI. kan? kan? ok.. ni entry edisi khas utk sahabat ku... kerana ari ni adalah hari kelahiran sumi yg ke 20tahun. nk cerita sket pasal dye.
dgn minah ni pun noma rapat gak masa zaman sek kat SDARY. noma egat lagi masa tahun akhir (form3) kat SDARY.. dye adalah rakan yg duduk sebelah dgn noma dlm class. ari2 duk ngadap muka amoi cun ni. ari2 dtg sek x sabar2 nak berg
osip dgn amoi cun ni. ari2 dtg sek nak tiru keje sek amo
i cun ni (ouh ini tipu.. sbb kami saling bekerjasama dlm bab tiru meniru..copy and paste). time kat sek sumi ni pengawas... noma lak bendahari pengawas (ini pun tipu.. sbb sy hanya layak jd bendahari kelas je dan juga kerja sambilan menyapu lantai kelas setiap pagi. haha)
oh kenangan... banyak jgk kenangan bersama sumi. terlalu banyak larh!!! x dpt nk ungkap kan dgn kata2 sbb sy kesuntukkan masa utk membebel bermeter2 di diari canggih ini. kerana... sedang menunggu detik 12tgh hari utk keluar bersama sahabat tersyg... x lain dan x bukan.... NADIA SUMALI... kui3..

dan itu, sy akhiri entry sy dgn ucapan... epy beday to u amoi cun!!! eyh2 x nak x nak.. da lama x panggil ko dgn nama ni...sumi.

sumi, sumpah aku rindu ko dowh!! lama gile x bermesra dgn ko.. aku rindu gle dgn kenangan kte kat sek. mie... hope ko x lupa aku k.. ak
u doa kan ko panjang umur dan dimurah kan rezeki. kawen jgn lupa jemput... dan jgn lupa aku k. syg ko la sumi (sob..sob...cm nak nangis lak wat ucapan merangkap pesanan penaja... tp ku tahan kan jua kerana muka yg tlh ditepek make-up)


~hadia utk ko..aku pos dlm mimpi~


p/s: ok bye kawan2.. nak keluar shopping dan menghilang kan bosan.. daaaa

p/s: banyak gambar ko sumi.. sbb nak bgth kt ko yg aku banyak curi pic ko kat myspace +facebook.harap halal kan.. sbb aku rindu dgn ko..

6 PURPLEcrazy:

Daud Mili said...

selamat hari lahir amoi...eh, gambar dalam entry ni gambar sape??..macam gambar tuan owner jek...hehehe~~...kembar ek???... apa2 pon, betapa untungnya amoi tuh ader kawan macam kamu, ingat birthday dan ingat memory2 manis dan masam ketika masih bersama. kadang2, kawan yang nak bersama kita ketika susah n senang amat lah susah ditemui...semoga terus gembira...yeaahh..!!>..

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

waaaaaaah..
bez nya kua shopping

QaQa said...

huhhuu...
mmg patot amoi nih dpt adiah sumi...
sesuai dgn name dy...cik SUMIyati nih...

gile r noma,..aq bace pon nk nagis...hehehe..

p\s : selamat ari jd makcik sumiyati...heheheh..=)

kupu-kupu_cinta said...

daun mili:

gmbar dlm entry ni sume gmbar kwn lorh...sumiyati..
kembar? hihihi jauh sungguh..dye bagai susu kambing dan sy bagaikan kopi terlebih susu. huahuahua..THANKS En.DAUD MILI

kupu-kupu_cinta said...

lya syg :

ngeh3... tp x beli apa pun smlm... smlm seperti merasakan diri ini tidak kena. 1 apa pun x berkenan di mata... huhuhu

kupu-kupu_cinta said...

QAQA syg:

hahaha mmg patut kan.. nnt adiah kawen aku nak bg sumi 1 periuk.. hahaha.

huhuhu namo la nangis babe. hihihi