CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 20 December 2009

just follow...

erm.. last week punya kisah. pergi mana erk? just follow org g men badminton kt Mantin jew. kwn nadia merangkap kwn kami jgk la kan. sbb pernah terserempak dgn mamat ni dlm bus dr JB ke Seremban. tahu dah mamat ni dak kolej. and x sangka la mamat ni tegur nadia kat FB. kwn je kan.

nama kwn kami ni salleh muhammad. waaahhh nama penuh lagi . hikss. so kul 5 lbh cm tu dye dtg bwh block noma ambik noma, mas and nadia. dye berdua dgn kwn dye. kwn dye tu... x sangka la plak kwn dye tu dak sek noma and nadia kat TEKNIK PERDAGANGAN. FYI, mmg ramai dak sek noma masuk kolej Legenda.

ok2 mereka ini suma nak training badminton. x adalah jauh dr kolej. alah dekat pekan Mantin je. noma egat salleh dgn wafi (kwn si salleh tu yg 1 sek dgn noma dlu) je. tp ada lg 5org kwn dorg. terus terpadam niat nak main sekali. ngee~ segan lorh. nnt2 lah kan.
so kami ni hanya jd pemerhati saje. tp noma mmg minat men n tgk badminton ni. its ok la. kadang tu bila dtg bosan. we all keluar dr dewan and .. snap ..snap.. snap x hbs2.



suke sgt time ni. tergelak2 haihss




0 PURPLEcrazy: