CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 28 December 2009

setelah selamat mendarat dr seremban ke Jb. saya adalah...

...ke rumah aunty zara.

24/12/2009

akhirnya balik jua daku ke JB. sampai Jb lebih kurang jam 9 mlm. abah ambil dekat Larkin terus bawak ke rumah aunty zara sbb ramai sedara-mara berkumpul kat sana. kata ada kenduri kahwen kan. noma sampai uma aunty, dorg sume tgh relax. x ada wat apa pun. ngah lepaking gaya org matang. x lama lps tu, kwn aunty zara pun sampai nak pakai kan inai..jgn mara haaa.. my aunty mengalahkan anak dara. opssss!!!

...time ni ramai yg dah balik....

...alololo cayang dye.. nak dpt atok baru ye? tahniah!!...


..seperti biasa muka sy mest ada..belakang tu my cousin, remy..

...webcam dgn cincin n hastler...dlm bilik remy tp akan menjd peraduan mak dan ayah baru dye...huahuahua...

lepak rumah aunty lama jugak. sedara-mara yang lain dah berangkat pulang. noma, mama and along still betapa lg kat uma aunty. kami org terakhir balik. bosan gak, tp bila my cousin(remy) dah balik keje.. wahhh syokkkk!!! terus on9. dan mengedix webcam dgn rakan2. yg rajin melayan kerenah kami adalah cincinmagic(id kwn noma. nama sebenar... tiada nama sebenar.maaf!)...si ketot yg makin chumel. makin bijak. time ni bile dye nak trun katil.. dye tlh menggunakan cara yg salah. menyebabkan terjatuh dan menangis kerana tertelan darah yag keluar dr bibir...


sgt2 lewat balik rumah sendiri. ouh!FYI, adek beradek mama semua duduk area JB je. lua JB non adoo...sbb tu law ade kenduri mcm ni, mmg x kan tidur uma sedara-mara. tdo uma sendiri jew. hiksss.kalo tdo uma sedara-mara, sure dorg sume ni x kan tdo. memekak je keje nya.

1 PURPLEcrazy:

anN said...

hye!.. plz do vote for me @ http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq :)