CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 24 December 2009

tiket

bru je ambik tiket alik Jb dr Khir. thanks Khir and the gang coz tolong beli kan noma tiket. haih.. apa yang diharapkan dr smlm x jd pun. fuh! Khir, apesal ko x sampai kan berita gembira kat aku. cakap la kat aku yang ko dah terkoyak kan tiket tu. atau ko termasuk dalam mesin basuh baju bersama sabun basuh baju yg bru beli ari tu. x pun ko bgth la kat aku yang tiket alik JB DAH HABISSSSSSS.. kan senang aku nak bagi alasan kat parents aku. haih.. terpaksa alik jgk larh. x de alasan yang munasabah. ouh..lg 1 alasan. kau bgth la kat aku yang ko salah beli tiket. kau terbeli tiket alik Pahang uma ayah ko. thanks Khir. and sorry menyusahkan ko.

ye. apa yang berlaku ada hikmah nya... mari packing barang berjemaah.

3 PURPLEcrazy:

QaQa said...

ahahahkk...
nasib baek dkt jek...
klo kt perlis mcm aq...
time nk balik tiket xder n ader problom...

mau xmenagis air mate darah kt c2..
huuuu...huh..

kupu-kupu_cinta said...

QaQa: ihihihi... jauh benor ko tercampak.. skunk kt perlis ke apa?

cik EPAL said...

packing jangan tak packing :)