CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 3 June 2010

nak balik jugakkk

itu dia wajah perempuan sedang kerinduan tahap x terhingga~


assalammualaikum....
rasa nak jugak balik JB. smlm hencek kumbang memberitahu bahawa minggu ini dia balik JB. kerana mengikut perintah ibu tersyg... uuuwwwwaaaaaaa lg membuak2 perasaan nak balik....
dah la sedang berduka cita x dpt pergi wedding's biha. hurmmmmmmm. minggu ni birthday hencek kumbang...perasaan sgt lintang pukang....fikiran sgt huru hara.... dgn masalah2 lain lagi... uuuwwwwaaa nape lah aku x mampu nak bahagiakan mereka sume tuuu... cik biha masih mengharap kehediran sy....hencek kumbang juga sudah bertanya2...

mula2 dulu masa dah wat keputusan muktamat x balik JB bila biha kawen... noma ingat perasaan duka cita tu dpt diatasi.... tp bila hari semakin hampir.. kwn2 pun sibuk kata " nnt kami snap pic bnyk2 and tag nama kau oke" fuhhhh itu sgt menjeles kan aku oke!!!! kwn2 pun selalu ckp kt kwn2 yg lain "aku x sabar nak jumpa kau nyah! rindu sgt" bertambah2 jeles la akuuuuuuuuu. kwn2 selalu saling memujuk "balik la noma..balik la.. balik laaaa"
mcm mana erk? ramai org x tahu masalah aku. ramai org x faham susah aku. cuma segelintir saja....

apa lagi yg nak diluahkan... apa lagi isi pemikiran noma yg patut dicampakkan ke sini agar ia menjadikan hati ku puas dan lega. susah jgk nak mentfsir apa yg sedang berlari2 anak dlm otak ku ini... i need someone to talk!!!! Ya Allah....

0 PURPLEcrazy: