CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 28 November 2010

jambul adi sudah dicukur

assalammualikum...

dr pagi sampai ptg ku seru2 mood update blog. tp x dtg2 juga. tiba malam. harus la ada yang menanti kat belakang noma ni... ohohoho adik aiii tunggu turn nk on9. haisssshhhh time ade org menanti la bru dtg mood tu. sian adik kena tunggu. :D

petang smlm hujan adalah maha lebat yee kt JB ni~ so gerak dr JB ke Kulai (rumah baru besan mak abah) dlm kul 5. sampai kul 6 lbh kot. sgt2 la sesak...

dtg2 terus mkn. boleh gitu? hahaha tuan rumah yg suh mkn dulu la... hihi lps makan bru masuk rumah jenguk anak buah kesygan kami. smlm adi jadi budak baik. tp baik x baik sgt la. ada juga gedik2 manja dia tu...

majlis cukur jambul start lepas isyak. sblm tu risau gak kot2 adi mengamuk masa nk cukur jambul tu. tp alhamdullilah.. mula2 je dia nangis kejap. maybe terkejut tgk org ramai kot. huahuahua x sampai 3 minit pun nangis. lepas tu dia diam je~ sungguh baik anak buah kesygan aunty ni. jomm layan gambar lak.... x leh nk merapu pepanjang. ada org tgh tunggu ni.

noma:b pinjam hp. snap pic.
SNAP!

mak: perasan nya ambik gambar sendiri.
hahaha makan dlm bila kena sound mcm tu dgn mak. huahuaua. x pe. x pe. pandai mak bg hint suh snap pic dia jugak.
SNAP!

i love u mak~

mak dan anak lelaki bongsunya.
ini dia aunty nor dan adi. geram betul tgk adi ni. nk cubit2 pp dye tp xsampai ati. hihi maka pp itu dicium laju2.

adi cucu kesygan atok james. hoho

adi mcm nk terbang. ini abg lan. kwn baik along. anak angkat mak abah.
ini la org yg sedang menanti dibelakang sy.

rafiq iskandar.
bakal sister-in-law. insyaAllah. :D
alolo ni la kak fiza. wife abg bob ibu adi. :D
uncle mat
adi sudah tido..mari makan


sekian~












L.O.V.E

0 PURPLEcrazy: