CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 27 November 2010

lagu sepoi2 bahasa membuai perasaan rindu

assalammualaikum....

malam2 mcm ni. mlm ? bukan~~ pepagi buta mcm niii ditemani oleh para lagu sepoi2 bahasa yang sgt menyentuh hati. huaaaaaaaaaaa.

dengan ini sy ingin mengmaklumkan kpd yg sudi membaca blog yg hina ini bahawa hati saya sedang dipaut oleh rasa rindu yang mengila sejak beberapa hari yang lalu.... (skema disitu).

hurmmm....sedih larhhhh... sbb nya dengar lagu sedih. yela mana ade feeling nak dgr lagu rancak2 hentak kepala kat dinding di waktu mcm ni kannn. harus la lagu2 tangkap lelehhhh. sedih bercampur rindu bertolak gembira berbahagi resah berdarab sayang. maknanya...

sedih sebab rindu yang semakin bertambah2 dr hari ke hari namun sedih itu tertolak dgn perasaan gembira kerana kami bahagia tapi hati ni bebahagi resah sebab rindu yang belum dilepaskan tapi kasih sayang itu tetap berganda2 sebab dah didarab kan. huh!!! aku x tahu la nyah ape aku merapu kat sini. yang pasti itu lah yang apa yang terbuku di dlm hati ini.

siapa gerangan nya yang noma rindu? harus lah si jejaka yang telah menambat hati saya dan mak abah. kui3.

kalau rindu buat apa? kalau rindu kena sabar.kalau rindu buat apa? kalau rindu kena mengalah. kalau rindu buat apa? kalau rindu kena berkorban. kalau rindu buat apa? kalau rindu kena tenang. kalau rindu buat apa? kalau rindu kena berdoa agar insan yg dirindui itu sihat sejahtera, dilindungi drpd segala bencana dan berdoa agar diri ini tidak dilupakan. kalau rindu ke berdoa agar segala yang kita korban kan utk mencapai cita-cita akan memberi seribu makna.

utk si jejaka... sy doakan awk dpt lalui segala dugaan dlm menuntut ilmu ini dgn bijak dan tenang. sy doakan juga agar awk dpt keputusan yang baik dlm setiap sem. sy sokong awk! Malaysia Boleh awk pun Boleh! hahahahaha.

p/s: mari berdoa...


love,

noma

0 PURPLEcrazy: