CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 6 December 2010

mkn kangkung kat pawagam

assalammualaikum...

setelah beberapa hari sibuk bersosial+sibuk uruskan hal2 penting... baru la berkesempatan utk laga2 jari di keyboard yg banyak berjasa.

ramai dah yang dah tgk cerita NGANKUNG. hohoho... blogger2 pun da ramai buat entry pasal NGANGKUNG. mcm kebanyakkan comment drpd blogger2 malaysia... cerita ni sumpah lawakkk. hahahahahahaha .. mmgg sgt ikhlas gelak tawa kami dlm pawagam.

act rabu lepas noma nak pergi buat lesen kat Taman Daya, JB. b4 ni masa belum cuti noma belajar kereta kat Nilai, N9. tapi sebab x leh nak tunggu lama kat kolej.. noma pun buat la lesen tu kat JB. maka yg sudi menolong saya ialah cousine kesygan...hencek remy. mula ingat nak pergi berdua je. tp adik bongsu noma pulak sibuk nak ikut.

remy.noma.aby
lepas buat lesen... adik noma ajak pergi tgk Ngangkung kat City Square, JB. tapi bijakk sgt konon nk jimat parking, g parking kat KOtaRaya, JB. ala jalan sikit je lalu Plaza Seni. dpt tiket dlm jam 4.30ptg kalau tak silap... so habis wayang dlm 6.30ptg kot. x sure.... tapiii yg sgt pastii adalah.. diluar sana awan sedang menangis.... huhuhuu hujan lebat sesgt tau. hadoiiii mcm mana ni... hari da gelap.. kena balik awa

kesimpulannya kami redahhh sahaja... lalu la tepi2 kedai yg ada. huhu. mmg x leh lupa peristiwa ni. main hujan sambil berlari2. adik noma lak sayang kasut. huh!!! sanggup basah jgn kasut yg basah. apakah???

akhirnya berjaya jugak la sampai KotaRaya. huahuahuaa...tapi saya seronok bersama mereka!

kesejukkan
tgk rambut i pun dah terserlah...


p/s: hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian...

7 PURPLEcrazy:

Cik Amy said...

nak tengok jugak ah ngangkung :)

ZWAN SABRI said...

wow! best2.. lari2 time ujan macam filem hindustan.. Haha..

kupu-kupu_cinta said...

cik amy: sila2. leh than kelakar..

zwan: hahaha tu la pasal. ade 2hero tuuu. ihhihi egat nk mandi ujan trus tp pk cousin ngah exam. hihi

kyoO~rEz@ said...

best kan citer tuh..hua3x
suke part hantu tu dlm umah..hahaha
lawak gile2 :D

kupu-kupu_cinta said...

kyoo:haha btul2. part tu mmg sgt kelakar. hadoiii.

LainaSofia said...

kak noma nie cantik la :)

kupu-kupu_cinta said...

laina: hahaha.. mana ade cantikkk basah kuyup tuu. hihi