CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 28 December 2010

sudah petang

assalammualaikum...


ouh hari sudah petang rupanya...rasa mcm cepat je masa berjalan... kejap lagi sudah mahu pulang ke rumah... kerja?? hampir siap. esok insyaAllah akan siap sepenuhnya.

lupa nak cerita tentang hal semalam selepas habis kerja... balik kerja, abah yang ambil. tak sampai 5 minit dalam kereta. tiba2 kepala noma rasa pening2 lalat.. aduhhh x tahu la apa puncanya... nak kata pening sebab x makan.. noma makan masa lunch tu. lunch?? lunch ke kalau jam 11 pagi dah pergi makan. hihihi tp kawan2 kat sini yang ajak pergi makan. sebab nanti waktu lunch 1-2pm x payah makan. duduk dalam office... tidur ke.. solat ke.. x kelam kabut kabut kot.

sumpah semalam pening yang amat. balik rumah terus terbaring... adi yang comel datang tu pun x diendahkan sangat. terbaring mcm penat sgt bekerja. huh! dapat tidur kejap.... hilang sikit peningnya. lepas tu mandi. dan lepakkkk.

hari ni pun masih ada pening sikit2... badan saya sudah letih... selamat pulang ke rumah!

O:





hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: