CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 30 December 2010

tahniah! tahniah! tahniah!


assalammualaikum semua...
morning..... hari ni harap2 lebih baik daripada semalam. :D

tahniah kepada pasuka bola sepak Malaysaia kerana menj
uarai Piala Suzuki AFF 2010 buat julung kali nya.... semalam noma
x tgk habis pun masa mereka beraksi... awal2 je tgk.... part2 Malaysia kena serang tu mmg mendebarkan larh! tahniah kpd Khairul Fahmi (goalkeeper Malaysia). beliau memang cekap!
lepas Malaysia dapat mata yang pertama.. noma masuk bilik niat hati nak baring2 je. tapi terlelap pulak.. huahuahahua~

bila terjaga daripada tidur, dengar radio... ouh Malaysia menang dan PM bagi cuti hari jumaat ni sbg cuti umum. hoyeah!!!!! :D

lepas tu tidur balik!



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

9 PURPLEcrazy:

♥e'in♥ said...

yeah! m'sia hebat!! =)

kupu-kupu_cinta said...

e'in: horayyy!! hihihi

ZWAN SABRI said...

Tula, cayalah penjaga gol Malaysia iaitu Khairul Fahmi sebab berjaya banyak kali mempertahankan gawang gol Malaysia dan dia juga turut brtindak profesional apabila langsung tidak menghiraukan penyokong indonesia yang menyulush laser hijau kat muka dia semalam.. ;)

LainaSofia said...

fahmi terbaik kan kak . bangga dengan MALAYSIA :D

kupu-kupu_cinta said...

zwan:ha betul2.... tp noma x pat tgk yg laser tu. sbb tertdo . huhuuhu... tp sgt bangga larh dgn kejayaan mereka...

kupu-kupu_cinta said...

laina: yupp.. mmg sgt terbaik beliau itu... tp lg trbaik tgk bola leh tertdo. ada siaran ulangan x agak2 . hihii.

p/s:akk suka nama laina sofia.. nk letk nama bakal anak nnt leh. huahua

kupu-kupu_cinta said...

laina: yupp.. mmg sgt terbaik beliau itu... tp lg trbaik tgk bola leh tertdo. ada siaran ulangan x agak2 . hihii.

p/s:akk suka nama laina sofia.. nk letk nama bakal anak nnt leh. huahua

[S]itie [B]Um [B]Um said...

diorng berusha..kite dapat cuti. hehehe

kupu-kupu_cinta said...

bum bum:comel nye nama... btul2..