CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 24 January 2011

bernafas sebagai dot dot dot.... happy birthday noma!


assalammualaikum...

happy birthday noma!
selamat ulang tahun sayang!
selamat hari tua noma!
selamat hari lahir noma!
selamat dan selamat....

hari ni genap noma 22 tahun bernafas sebagai seorang hamba kepada Yang Esa, sebagai seorang anak kepada ibu bapa yang banyak berjasa, sebagai seorang adik kepada dua orang abg, seorang kakak kepada dua orang adik lelaki, sebagai adik ipar kepada kakak iparnya, sebagai seorang aunty kepada anak buah yang comel, sebagai seorang sepupu kepada sepupu-sepupunya, sebagai seorang anak sedara kepada makcik-makcik kesayangannya pakcik-pakciknya, sebagai seorang sahabat kepada sahabat-sahabatnya, sebagai seorang murid kepada guru-gurunya, sebagai seorang budak practical, sebagai seorang remaja yang akan menjadi dewasa, sebagai seorang kekasih buat cinta hatinya... dan berbagai-bagai lagi....

semalam mcm biasa tidur awal, awal tu bermaksud sebelum jam 12 sudah berbaring. sebab hari ni kerja... noma cuba elakkan mengantuk di tempat kerja sebab ianya sangat menyeksakan okeh! so maaf la kepada rakan-rakan upax yang noma x dapat call lg... untuk...

noma:eyh aku dpt call free
kawan upax: eyh yeke... birthday kau ea....
noma: eyh x ada la.. bukan la..
kawan upax: eleh birthday kau kan... happy birthday to u! happy birthday to u! happy birthday to noma! happy birthday to u!

lepas tu mula la bergossip sampai panas telinga... hihi maaf x berkesempatan nk buat perkara di atas. sebab saya bukan di zaman kolej lg... kalau mengantuk boleh sambung tidur lalu ponteng kelas. hihihi....

tapi semalam pun tidur sangat indah sebab hp x berhenti mendapat msg. msg drpd kawan-kawan... tapi lebih ramai msg notification drpd FB. hihi.... terima kasih atas ucapan dan doa kalian. noma sangat hargai... walaupun msg menjerit-jerit.. mata tetap pejam... tp telinga mendengar.. hihi..masih tidak berkesempatan nak on9 FB. bila kt rumah memang sangat x rajin nk on laptop.

2 3 hari sebelum ni feeling agak sensitive ye... lagi-lagi dengan piie.. asyik nak merajuk aje... tp tahun ni lebih baik daripada tahun sebelum-sebelumnya. walaupun tak ada makan-makan, tak ada potong kek, tak ada suasana yang meriah.. yang ada... adalah kesibukkan di tempat kerja. :D tapi saya bersyukur. officemate yang tahu hari ni birthday noma pun sorg aje.. azie... dia la satu-satu geng yang sebaya dengan noma. dan birthday dia akan menjelang esok! 25hb January. ngeh3.... dpt coklat MARSAH drpd azie. thanks!

thanks juga kepada sisterhood! HAMDYA dan MEERA (MANZ) sebab buat entry untuk birthday noma :D sungguh terharu oke.. menangis dibuatnya! aku sayang korang meera, amdya dan zaie. berangan nak pergi holiday dengan korg.











hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

1 PURPLEcrazy:

ZWAN SABRI said...

HAPPY BIRTHDAY!
Semoga panjang umo and dimurahkan rezki.. ;)