CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 11 January 2011

hye adik =) part 3



assalammualaikum....

kan dah kata kat FB... nak update blog lagi lagi dan lagiiii.
x tahu la kenapa kemaruk sangat nak update... mungkin sebab ramai sangat insan yang saya rindu? atau mungkin sebab x ada kerja lain? atau mungkin sebab hari ni boleh tidur l
ewat sebab esok(11/01/2011) Johor cuti? atau macam-macam lagi kemungkinan yang ada?

dah tu nak update pasal bende yang sama.. tapi buat entry asing-asing. ber part-part lagi... aiiiiii saya punya suka la kan.. blog saya.. cerita saya.. luahan saya...

x adil bagi noma nak tinggalkan seorang abang yang banyak berjasa.

abg yang selalu dengar adik dia nangis memalam macam budak kecik mintak dodoii... haihhhssss kesian abg itu.

abg yang selalu cuba untuk buat adik dia ketawa bila adik dia muram... thanks!

abg yang setia mendengar kisah-kisah yang menguris hati adiknya... thanks again...

x lupa juga abg yg terpaksa nyanyikan lagu Twinkle Twinkle bila adiknya kata x boleh tidur... abg! anda terbaikkk!

kirim salam kat awek abg yang nama Jemah (Gemma Arterton) tuu.
SITO KEBABOMMM!!!!
kalau jadi ke jinjang pelamin dengan kak Jemah... jgn lupa hantar kad ye... thanks abg untuk segala nasihat dan lawak2 abg. :D



p/s: abg kata bf adik ensem knnn? haha



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: