CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 10 January 2011

hye adik =)

asssalammualaikum...

sebelum apa-apa luahan, kata-kata merapu terhembus... noma nak
ucapkan tahniah kepada Ana Raffali sebab menjuarai AJL yang ke-25. tapi tengok blog kawan-kawan... noma dapat tahu ada fan page yang x setuju Ana Raffali menang... huhuhu.. sabar je la kan.. manusia sekarang bermacam-macam ragam... mungkin tahun ni rezeki dia.. dan dia berbakat jugak
apaaaa.... lirik lagu nya sungguh puitis dan kreatif. hihi memandai je aku niii. tapi noma tgk dia tu luar biasa. dia lain darip
ada artis yang lain. sebab tu i x bangkang dia menang. kui3.


semalam sambil2 menonton tu, makan kuaci...kemudian main msg dgn piie.

piie: ayg...dah bes! *bes is habis
noma:aah..kakak ayg menang. * bila dia menang ngada la nak cakap kakak. hahaha
piie: o0o0 yeke.kakak ayg?
noma:aah kakak ayg.. * sungguh serious mengaku kakak.
piie: ayg kenal dia? * teruja la tuu.
noma: laaa... x kan x kenal. artis kot. semua org kenal. * dlm hati.. hahahaha pehal laki aku mlm ni slow benorrr.
piie: cubit kang! ayg ni! tertipu b
noma:hahahahhahahahahhaa. b ni ayg x niat nak tipu b. b yang percaya sendiri. hahaha kelakar la.. *noma memang gelak besar sambil tutup2 muka guling-guling atas katil.
piie:ingat akak angkat ayg, ayg kan ramai kakak and abg
. *alolololo
noma:hihihi cian dia... sorry2. x sangka b percaya. hihi

kesian betul piie. boleh pulak dia percaya Ana Raffali tu akak angkat noma. piie tertipu...


sentuh bab kakak dan abg angkat ni. ouh hati ni tiba-tiba dipaut rindu pulak kat akak2 dan abg2 noma termasuk adik2... mana-mana noma pergi daripada sekolah hingga lah ke kolej... mesti ada abg atau kakak angkat... adik angkat pun x kurang jugak. ngeh3. x tahu la kenapa mesti berangkat-
angkat ni... jgn la tanya kenapa. sebab mmg x tahu kenapa. yela.. setengah orang x suka taw berangkat-angkat ni. noma suka sangat tu x ada la kan. tapi apa salah nya berkasih sayang... huahuahua. noma suka kakak angkat sebab noma x ada kakak. noma suka adik angkat perempuan sebab noma x ada adik perempuan. boleh x alasan macam ni? boleh x? :D

kalau abg angkat atau adik angkat lelaki. itu kebetulan. kalau kakak angkat noma ada kekasih. automatik kekasih tu jadi abg. konon abg ipar la. hahaha. lagi sekali jangan tanya kenapa. kadang
mcm lupa pulak siapa adik beradik angkat aku ni. mcm ramai benor.. hihi.. x adalah... mereka sentiasa diingatan.

masa noma kat Teknik Kluang dulu. kami para junior, kena pilih seorang senior sebagai kakak kami. tengah duduk ramai-ramai ni. dalam hati dan mata ni dah tertuju kat seorang kakak ni. kakak ni super comel. aku dah cop kakak tu jgn la ada orang lain tu cop dia... tiba turn noma pilih kakak, noma pun sebut la nama kakak tu. Rohaida Timin namanya kalau tak silap. noma panggil Kak Aida je.

Kak Aida orang Kluang. dia anak bongsu daripada... x ingat la berapa adik beradik. tp yang pasti dia x ada adik. hihi. lagi aiii suka.. dia baik, lemah lembut orang nya, caring... ishkkk memang bertuah la dapat kakak mcm Kak Aida.

saya suka bila kat asrama orang panggil saya "adik aida timin". :D

tapi tiba 1 masa noma decide nak duduk luar. x nak duduk asrama lagi. bukan sebab apa. sebab x tahan kot duk asrama. dengan mengantuknya tuuuu haihhh pergi sekolah memang
kerja nak tidur je la. bila masa pula aku nak fokus kan. tapi x apa.. walau noma dah x duduk asrama... noma dan Kak Aida still contact. melalui surat.kui3. syokkk maa.. mcm bercinta pulak dahhh. paling best kak aida suka lukis2 kt surat tu.. smile yang comel3. noma ada simpan lagi gambar kak aida pakai baju sekolah. :D surat-suratnya pun masih ada.

tapiii tiba lagi 1 masa....permohonan noma nak tukar sekolah diluluskan. huhuhuhu :(
sedih nak tinggalkan kakak. maaf kak....

bila dah tukar sekolah, pada awalnya kami memang rajin utus surat... tapi
kadang terleka juga. yela.. dua-dua busy.. kak aida pulak nak SPM. namun, hati tetap rasa rindu dengan kenangan bersama kak aida. sejak tu noma x penah jumpa kak aida lagi...


salah 1 surat drpd kak aida :D


tapi 1 hari, noma ada terjumpa FB kawan kak aida masa kat teknik. noma tanya dia ada x FB kak aida. kawan dia kata kak aida x ada FB. x lama lepas tu, tiba-tiba kawan kak aida tegur.. dan bagi FB kak aida... seronokk sangat....

dalam gembira tu sebenarnya takut juga.. kak aida ingat noma lagi ke? sayang lagi x kat noma? huhuu soalan tu malu nak tanya...

apa pun... noma doakan kak aida sihat sentiasa dan bahagia di samping keluarga dan orang tersayang... noma still sayangkan kak aida... mmmuuuaaaxxx

p/s:pic kak aida timin masih kt hostel lagi larh...

hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: