CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 27 February 2011

admit

asslammaualikum...

yes i admit it~saya jiwang....
bungkusan misteri buat beliau... nampak mcm besarkan.. tapi sebenarya kecil je...apa isi kandungannya? seluar piie yang tetinggal. seluar tu noma rasa penting sebab biasa dia pakai untuk pergi kelas... kemudian ada ubat-ubatan... dia kan selalu sakit.. budak-budak rumah dia pun sama... maklum la... adik2 rajin belajar... bagus adik2... dan tidak lupa juga sebuku kek kukus daripada mak... mak beria sangat nak bagi. sebab masa cuti raya cina mak buat banyak. nak bagi mak nga, bagi kak fiza... bahagian untuk piie pun ada. tapi syg.. piie x balik cuti masa tu...insyaAllah kalau ada kelapangan... noma pos kek coklat pulak.dan akhir sekali sekeping kad ucapan pengubat rindu... :D jiwang kan? ye saya akui... itu la diri sy yg sebenarnya kalau kawan2 x tahu... hihihi..

merujuk kpd tarikh kat gmbar tu : oke segala macam bende ni sume tiada kaitan langsung dengan sambutan valentine day.... noma mmg x ada dan x pernah nya nak sambut. ini semua kebetulan ye...

for u~

hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: