CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 24 February 2011

syaiiitonnnn berjoget2

assalammaualikum...

noma baru lepas jaga budak exam... ye saya dilantik untuk menjadi pembantu pengawas.... sumpah! rasa mcm ada syaiiitooon tengah joget2 kat mata ni... mengantuk tahap gaban okeh... adoiii lemah betul macam ni larh.. kot tertidur betul2 kat situ... senang2 je budak2 ni meniru.. hahaha lepas tu malu je dengan ustaz dan students2 ... memang mencabar la nak kawal mata ni daripada terlelap.... so cabaran tu noma dah berjaya atasinya. tahniah!

staff lain x ada pergi Dewan Besar Pusat Islam Iskandar Johor. ada Taffaquh Ilmiah yang dianjurkan oleh Jabatan Mufti Johor. noma x pergi sebab jaga exam kan. hari selasa kalau tak silap.. pergi juga.. ada ceramah..so noma update la status FB. "currently @DBPIJ... ada lak classmate noma masa form6 comment. tanya noma pergi kursus kahwin ke. hahaha...lepas tu ramai lak yang like status tu...eyh belum sampai masanya lagi la.. tunggu okeh!

p/s: bantu-membantu amalan mulia~

hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: