CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 13 April 2011

aku bukan baik

aku ni bukan la budak baik. mungkin aku belum cukup baik untuk digelar anak yang baik. jauh sangat la nak jadi adik dan kakak yang baik... ini kan pulak nak jadi kekasih yang baik... apa lagi la kan jadi kawan yang baik.... macam mana tak baik pun diri aku ni... aku tak pernah berhenti daripada untuk menjadi baik untuk semua orang.


tapi aku manusia yang punya hati dan perasaan yang mudah sahaja terguris walaupun dengan kata-kata. aku harap sebolehnya tolong la jangan buat aku macam budak bodoh yang tak tahu menilai yang mana baik dan yang mana buruk. aku tahu kau baik daripada aku. aku sangat hargai apa yang selama ni kau kata kan. cuma berjaga-jaga sebab x semua kata-kata tu aku boleh terima dengan hati yang terbuka. aku mintak maaf sesungguhnya hati ini telah kau kecilkan. maksud aku.. aku kecil hati dengan kau larh!





hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: