CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 9 May 2011

bicara sama blog-aku baca wajahmu

assalammualaikum...

sekalian org2 yang aku sayang yang jauh di mata namun dekat di hati... aku di sini sedang membaca wajah kalian..


aku baca wajah seorang demi seorang....


kau yang memikat hati ini.... aku di sini tunggu kepulangan kau.... aku sentiasa mendoakan kau di sana baik-baik sahaja dalam menuntut ilmu. doaku untukmu tak pernah putus.... ambil masa selama mana yang kau mahu. aku di sini tetap menanti.

tak perlu la aku ulangi kata-kata cinta aku pada kau. sebab tak akan ada cinta yang lain... aku percaya pada ketentuan-Nya. walaupun aku takut kehilangan diri kau. tapi kita semua tahu bahawa setiap apa yang terjadi punyai sebab tertentu. betul kan? aku x nak susahkan hati kau lagi. dan aku x nak susah hati lagi.


aku ingin lihat kau berjaya !


kau rindu kami di sini kan? kami pun rindu kan kau... i love u






















hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: