CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 17 May 2011

bicara sama blog-hati tetap sama

hati ini padat dengan rindu


hati ini lemas dengan air mata


hati ini terkapai-kapai dalam kesakitan


mereka sengaja menyeksa


mereka pentingkan diri mereka


mereka suka menyakitkan


mungkinkah silap aku?


silap aku???



mungkin....


walau macam mana pun aku berusaha untuk memberikan yg terbaik kepada mereka...


hati ini tetap sakit


hati tetap menangis


hati tetap terkapai-kapai


walau macam mana pun aku cuba membahagiakan mereka...


akhirnya aku juga tetap tenggelam














hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

1 PURPLEcrazy:

ZWAN SABRI said...

soal hati la ni ek?
erm, mmg kadang2, kita akan sakit hati or makan hati tapi sometime keadaan ni akan buatkan kita sedar siapa mereka kepada kita dan kita akan mula2 berhati hati suapa tidak berlaku lagi perkara macam tuu..

MySuaraBlog: Pilihan Lelaki : Wanita Bekerjaya atau Suri Rumah?