CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 4 May 2011

bicara sama blog

assalammualaikum....


kebelakang ni... banyak sangat main dengan perasaan. macam-macam rasa yang datang. jadi x tentu hala lak hidup aku ni. nak mengeluh selalu x baik.... kalau x mengeluh, x kan la nak ketawa guling-guling. haihhhh. aku keluh sekejap je dlm 2 saat. x nak panjang2. x baik kan?


kesabaran je yang aku ada sekarang ni.... selain kesabaran, ada jugak sahabat-sahabat baik yang menghiburkan hati. walaupun mereka terpaksa melihat aku dengan kerisauan dan simpati. terima kasih sahabat-sahabat. simpati tu simpan la ye... aku x nak korg simpati sgt dgn aku. aku harapa korg kawan dgn aku sebab diri aku. jgn sebab simpati dengan budak x bertuah sgt ni. IKHLAS


resah di hati siapa la tahu kan?


aku cuba ketawa.... tapi ketawa tu berbunyi sumbang. kesian betul. tapi wahai sahbat, sila la terima ketawa sumbang saya ni.











hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: