CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 31 October 2011

beliau pencuri

assalammualaikum...


beliau itu...

beliau yang aku selalu rindui.

beliau yang selalu ingin ku lihat bahagia.

beliau yang aku ingin sentiasa mendampingi.

beliau yang sering meresahkan hati.

beliau yang sering menimbulkan perasaan cemburu ku.

haiiillaaa beliau...

kenapa mesti ada rasa itu semua terhadap beliau?

ini adalah sesuatu yang positive ke?

rungsing sebentar...




tiba-tiba aku rasa... bagus lagi hati ini sepi daripada dihuni semua rasa ini. meresahkan je... mendebarkan pun iyeee


beliau rasa tak apa aku rasa ?


beliau tu tak sedar ke beliau sebenarnya pencuri?? pencuri hati ini...


susah la kalau belaiu tak sedar. sebab aku sendiri tak akan berterus terang untuk menyatakan isi hati ini...lebih baik memendam...



p/s: aku rindu beliau.












hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: