CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 26 October 2011

disebalik tabir-convo

assalammualaikum...



beberapa hari dikelilingi insan-insan kesayangan lantas meletakkan ketepi rasa sunyi ini... alhamdullilah... aku tahu bahawa ramai lagi insan lain yang masih menyayangi aku. syukur...


hari itu akan menjadi sejarah dalam kenangan hidup aku. bukan aku sahaja.. malah rakan-rakan seperjuangan lain...


hari jumaat aku dah mula cuti... pagi jumaat tu aku bertolak ke Seremban. al kisahnya pagi tu aku tertinggal bas. tak ada pilihan lain. aku beli tiket lain.


sampai di Seremban...

aku jumpa nadia sumali. kawan baik aku. ingat lagi tak? dulu zaman kolej memang nama dia meletop-letop dalam blog aku ni. apa la kisahkan sangat kan... dia antara kesayangan aku;. harus letop-letop nokkk.

kami janji jumpa di KTM Batang Benar sebab nak pergi kolej sama-sama. lepas ambik jubah semua... settle kan apa yang patut... aku bawak diri ke Mid Valley dan nadia terus ke KL Sentral.


aku ke Mid Valley sebab nak jumpa seorang lagi rakan aku, Akram nama beliau... lepak dan borak kemudian berjalan-jalan menghabiskan masa yang ada. malam tu aku tumpang tidur kat hostel kawan baik aku, Elmi Zairina. alhamdullilah.. sekurang-kurangnya terubat sedikit rindu aku pada sahabat2 baik aku...
ini lah Akram!!! haiilaaa terima kasih la bro sebab kau balik kerja terus datang jumpa aku... dan terima kasih jugak larh! hantar aku sampai pintu pagar hostel kawan aku tu...
meera... jangan jeles sangat ea... aku bini pertama harus lah aku diutamakan.bini kedua memang kena banyak mengalah. lepas ni kau boleh la jumpa dia... dengan syarat kau yang kena datang sana.. hahahaha.

"akram, maafla atas kebecokkan mulut aku menuturkan kata-kata.. macam2 cerita lak yang keluar kannnn.. hihihihi. nice to meet u friend!"

malam tu zai sibuk dengan tugasan beliau. aku tak kacau. sebab otak aku pun kacau bilau memikirkan nak cari hotel mana yang tak jauh dari Marriot Hotel, IOI Resort ni. sebab keesokkannya family aku akan datang dari JB dan tidur semalam.


keesokkan pagi aku, zai dan roomate zai bersiap2 pergi Time Square. aku nak jumpa kakak yang aku rindu selama ni...
this pic special for hamdya farhana and meera zaini



excited betul bila dapat jumpa Kak Fara dan Abg Ayie. Abg ayie dah ada pipi tapi tak boleh lawan pipi gebu kita ni... :P

petang tu, atas bantuan kak fara, aku dapat cari hotel untuk family aku. hotel area serdang.

aku dan kak fara rasmi kan dulu hotel tu. lepak dan lepak.... macam nak tidur je rasa, tapi tak tidur tidur...sementara menanti cousin aku, Remy datang dari seremban tu kak fara ajar make-up. hihihihi saja nak dibelai oleh kak fara.. RINDU tau. masa ni je la aku nak manja-manja...

dannnnn sangat rasa disayangi bila kak fara dengan baik hati gosok kan jubah convo aku. huahuhauhuahaua. ni kalau mak aku tahu mesti mak aku kata mcm ni tau....







































"itu bukan manja... itu pemalas nama nya"
ngeeee~kalau dengan kak fara .... manja la.... cer kalau dengan mak. memang kena cop pemalas la jawab nya...
thanks kak fara... lebiu so so so much more larh!
oke testing jubah convo niiii siap pakai shawl lg.








malam tu, bila family aku sampai... kiteorang buat kenduri dalam hotel. haiillaaa mak memang begitu. akan ada bekalan dari rumah. bagus kan?

dannnn malam tu aku lepak dengan kak fara, abg ayie, pijoy dan kumi. lama kot tak jumpa dorg...aku tahu mereka semua x berkelip mata tengok kecomelan aku yang tak dapat dinafikan ni... hahaha membesar dengan jayanya...


malam tu, aku x dapat nak tidur sangat. mungkin sebab kena tidur tengah-tengah antara mak dan Kak Fiza( kakak ipar kite) aku suka dinding. sebab tu aku suka tidur tepi dinding. :D


p/s: terima kasih pada mereka yang terlibat. banyak tolong aku... sesungguhnya... Allah akan membalas kebaikan kalian dengan kebaikkan juga. amin~



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (: