CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 17 October 2011

edisi khas untuk kau lagi ...bertuah kau. hahaha

assalammualaikum.

untuk BELIAU.

aku tak nak mengetahui
aku tak nak mendengar
aku tak nak membaca
segala apa yang kau nak jelaskan...
segala apa yang nak kau katakan...
segala apa yang ingin kau coretkan....

aku cuma nak
aku cuma harap
aku cuma minta
KAU

jangan ganggu aku
jangan ganggu kawan-kawan aku

tak ada apa yang nak diselesaikan.
aku tak ada masalah dengan kau selagi kau tak datang menganggu hidup aku.
aku memang tak suka kehadiran kau.
tak perlu nak buat baik dengan aku. IKHLAS kau tu tak terjual kat sini

MASALAH antara kita sebenarnya tak ada
cuma kau je yang suke nak MENCIPTA masalah.
melimpah ruah sangat ke masa lapang kau tu sampai nak cipta masalah?


baca ni betul-betul
APA YANG DAH LEPAS....lepaskan je la.aku tak gengam menjadi dendam pun.cool bebeh
APA YANG DAH TERJADI...biarkan berlalu. jangan la nak toleh2 belakang lagi. yang indah dikenang yang pahit tawar heebeeehhh jadi kan tauladan...

serious larh! aku x berdendam ke apa ke. aku tak fikir pasal apa yang jadi antara kau dan seangkatannya... aku buat tak kisah je..aku tak ada masa nak ambik kisah. banyak lagi perkara penting dalam hidup kita masing-masing yang menuntut perhatian kita. maka melayan kerenah kau memang tak ada dalam list aku.

baik aku ulang lagi sekali. kang BELIAU ni tak faham-faham pulak

kita tak ada masalah sebenarnya. kalau kau ikhlas selama ni... seminggu lepas kau tak akan menyamar jadi manusia lain. (jgn tak mengaku pulak. aku ada bukti. nak aku post kat sini? tak nak kan. so diam-diam. ) kau menyamar 1 hal... kau perli2 aku 1 hal...menyakitkan hati tu lagi la 1 hal. tak nampak pun kau ikhlas????

lagi apa ek aku nak pesan.... hurm hurm hurm... haa yang penting jangan ganggu aku la. jangan add kawan-kawan aku kat FB dan jangan la sibuk2 tanya kat kawan-kawan aku. kesian dokkkk dorg yang tak tahu apa-apa kau nak tanya-tanya pulakkk. menganggu boleh tak. walaupun dorg kata tak menganggu.

aku pelik la... kau nak selesaikan masalah apa sebenarnya??? aku tak ada masalah la dengan kau. ouhhhh kau cari aku sebab nak suruh aku delete entry aku pasal kau sebelum ni heh??? kan kan kan... maaf la ye. itu hak aku. lain kali jangan buat perangai macam ni lagi. niat aku bukan nak malukan . saja nak buat kau gelabah.. ha kan kan da gelabah.. relax relax. kot datang mood malaikat aku nanti.. aku delete la . kalau tak delete tu makna aku nak buat kenangan untuk anak cucu aku nanti. :D

p/s: dah la aku nak buat entry lain pulakkkk. harap kau faham ea... sudah-sudah la.. aku doakan yang baik-baik je untuk kau. belajar rajin-rajin. love study before u love somebody. Good Luck

hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: