CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 14 October 2011

edisi khas untuk kau


asalammualaikum...


aku dah lama nak buat entry edisi khas untuk orang "istimewa"ni. sejak bila? sejak penyamaran tahap ayam serama dia yang tak jadi tuuu.datang menganggu hidup orang. sibuk nak tahu hal orang. itu diaaaa guna otak dengan gear kurang bijak. hailllaaa jejak kau sangat lah senang aku nak dapat.

mula-mula tegur penuh sopan santun... menyamar dengan id lain... nama sendiri dah SENAH ... tukar jadi SALLY. cer try guna LADY GAGA...sure aku gelak guling2 atas carpet. hahahaha. budak tadika pun tak akan tertipu. lagi satu.. masa tu alhamdullilah Allah berikan aku 1 naluri yang kuat mengatakan bahawa manusia yang sedang bertanya itu dan ini (kalah pakcik polis kat round block depan Danga Bay ni ) adalah BELIAU. Terima Kasih Allah


BELIAU ni agaknya tak ada kerja lain kot. kau kan student. baik kau buat research pasal assignment kau daripada bazir waktu buat research pasal aku ni kerja apa? apa FB aku? kenapa delete FB? raya tahun ni ok ke K.O?

malah jauh sekali aku nak setuju dengan teori kau bahawa delete FB tu orang yang putus cinta je... geli mak nookkkk... aku ada FB lain. dan kauuuu pun jangan ingat dengan identiti "Puteri Tersenyum" kau tuuu guna gambar artis ayu molek dapat mengaburi mata aku.... tak akan sesekali kau dapat ceroboh FB baru aku tuuu. aku tak akan kotorkan FB baru aku yang suci tu dengan manusia seperti kau yang tak ikhlas bila menghulurkan salam perkenalan. terima kasih utk KETIDAK-IKHLASAN itu.

ouh FYI, entry ni memang khas untuk kau. permintaan daripada kau supaya aku update blog aku. konon peminat baca blog aku. huh! dan rasakan la... hati kau sakit bila membaca nya? padan muka! :P beria sangat nak aku update pehal?? okolohhhh kau pergi baca artikel BAGAIMANA HENDAK GUNAKAN MASA DENGAN BERFAEDAH BUKAN MENGANGGU KEHIDUPAN INSAN LAIN YANG TAK PERNAH GANGGU HIDUP KAU WALAUPUN SEKALI lebih elok....kau dah khatam baca blog aku ke? hebat nya... aku x ada pulak hadiah nak bagi kat kau... bazir kot... kui3... sampai nak copy paste aku punya statement. haillaaaa itu pun ada sahabat yang beritahu aku... kalau tak memang aku x tahu. terus terang aku dah BLOCK kau dan seangkatan dengannya daripada FB aku. malah hidup aku.

wahai BELIAU yang dimaksudkan. apa yang kau nak sebenarnya sampai macam ni sekali. aku tak pernah ganggu hidup kau. jauh sekali aku nak hadiah kan manisan(maki hamun) untuk kau. aku redha apa yang berlaku. sebab aku percaya pada takdir yang telah ditetapkan. kenapa ek kegemaran kau menyakiti hati orang? perlu ke semua tu ? aku tak pernah kacau kau kan... sejentik pun tak pernah. dan aku tak pernah nak mendoakan yang bukan2. ikhlas aku beritahu kau. aku tak pernah doakan yang tak baik. aku harap... jangan sesekali kau datang mengocak ketenangan hidup aku lagi.aku tak suka walaupun hal se-simple ini. aku diam tak bererti aku tak ambil kisah. tahap kesabaran aku memang tinggi. tapi jangan sesekali diuji kesabaran tu...

aku anggap ini hanya la mainan budak-budak yang otak belum sampai gred TERBAIK. bagus cubaan kau ni... cuba sekali lagi kalau kau rasa yang otak kau tak perlu ikut peredaran umur. tolong lah jadi matang dan kebudak-budakkan itu biar bertempat. aku minta maaf...sekiranya tersentap dengan entry edisi khas aku ni. (hahahaha).

p/s:jawapan pada persoalan itu.. aku bahagia bersama mereka yang ikhlas menyayangi aku.








hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

1 PURPLEcrazy:

therylisa nurula'in said...

HOHOHOHO,,APE KES NIE DEAR??