CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 20 October 2011

ingin ke jalan yang diredhai

assalammualaikum...


tiada manusia yang sempurna. semua orang tahu itu hakikatnya.


cuma kadang tanpa sedar ada juga manusia yang merasakan diri sudah cukup sempurna. gah mendabik dada. -malas nak komen berjela tentang mereka spesis yang macam ni. aku pun banyak lagi kurangnya.


tapi aku spesis manusia yang sedar bahawa aku ada kekurangan dan ada kelebihan. bagi aku semua manusia begitu.


aku manusia yang banyak kekurangannya daripada kelebihan... banyak perkara yang aku masih jahil.


aku terlalu kerdil bila berdamping dengan mereka.


aku bukannya baik....
tapi aku tak jahat....

kadang aku rasa rendah diri ketika bersama mereka...

Ya Allah... bimbinglah aku ke jalan yang di redhai-Mu.

jauh di sudut hati... aku ingin kembali ke pada-Mu. . .


beberapa hari ni ada kedamaian dalam hati. syukur...

cuma...


aku ada sesuatu yang tak dapat aku luahkan... sesuatu yang sentiasa bermain dibenak ku...



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: