CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 27 October 2011

kawan baik berkongsi birthday


assalammualaikum....


yeee mari cerita kisah kawan baik berkongsi birthday.
nanti2 la update pasal convo. the pictures still kat sister-in-law kite...

tanggal 25 october yang lalu ( ok ayat karangan) insan-insan kesayangan aku ni menyambut ulang tahun kelahiran mereka. (ayat karangan lagi)


dari mana ek aku nak celoteh ni... tu dia... skip lagi jalan cerita hidup...

senang cerita aku ingat nak buat kejutan. tapi maaf laaa kat diri aku. kejutan tak menjadi langsung... haiillaaa . lagi2 si Adi a.k.a Kim tuu.. aku ajak keluar... dye jawab mcm ni "nak celebrate ea" ke ajakkan aku tu yang x betul??? haiiiilaaa... seri bukan main kuat lagi naluri dia kan... memang dia boleh agak. arghhh malas nak ingat. boleh tak lain kali .... buat2 tak tahu. buat2 mcm suprise giler.......... memang x boleh pakai la korg ni.



tapi x ape la korg x terkejut. yang penting niat ikhlas aku ni tercapai... alhamdullilah... aku hanya mahu kalian gembira riang ria...

aku rasa gembira bila kalian gembira. aku rasa bahagia bila kalian bahagia dengan insan yang kalian sayang.aku akan sedih bila kalian rasa aku membebankan kalian. aku akan menangis bila lihat air mata kalian.

aku dah mula dah dengan ayat huru-hara...

happy birhday syg-syg ku

muka u kim x boleh go ek? haillaahh sery maintain comel okeh
lelaki manja malaya

okkkolloohhh











:)

ok la. setakat itu je entry aku kali ni. malam tu kami berlari dalam hujan. Terima Kasih Allah.



"setiap orang mempunyai cara yang berbeza dalam memberi kegembiraan kepada insan yang mereka sayang. maka jangan pernah rasa rendah diri jika anda tidak mampu melakukan sebagaimana cara orang lain lakukan" just be urself <3


p/s: alhamdullilah dengan rezeki yang Allah beri ini.


hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

1 PURPLEcrazy:

lestarysery said...

thaks so much dear . harap diampun andai tak serumantik ini untukmu :). haaaiiiihhh