CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 15 October 2011

kehilangan sesuatu tetapi mendapat sesuatu yang lain


bear daripada seri untuk kami. terima kasih daun kunyit
assalammualaikum...

aku kehilangan "sesuatu" tetapi Allah kurniakan aku "sesuatu" sebagai galang gantinya... aku bersyukur. gantian yang aku rasakan cukup bermakna daripada sesuatu yang pernah aku miliki dulu.... yang kini sudah hilang... biarkan ia hilang... itu takdirnya. dan aku redha :)

aku sedar, Allah berikan aku kecewa tetapi sekejapan sahaja Allah datangkan aku bahagia. seorang teman yang baru aku kenali rupanya menjadi teman gelak tawa dan menghiburkan hati. perkenalan itu singkat! tapi keakraban itu tersemat antara kami.




ianya bukan terhenti tapi berlarutan hingga kini. hingga kini dia masih teman aku... masih memahamiku...masih menyayangiku...masih menghargaiku...masih menghiburkan... segalanya masih... dan aku masih berharap agar PERSAHABATAN ini akan kekal sampai kapan pun...

Seri Lestari nama diberi.... unik! se-unik orangnya.

Seri 19 tahun dan aku 22 tahun. perbezaan umur antara kami tidak membataskan untuk terus bersahabat. PERSAHABAT tiada syarat. kisah persahabatan yg akrab ini terbitnya bila ada seorang kakak yang sangat cantik menganggap bahawa kami ni BFF. sedangkan tika itu kami baru je nak rapat... maka daripada itu... 3huruf ini (BFF) seringkali bermain dibibir kami... secara tak langsung... dia tersenarai dlm BFF aku...
baju raya kami sama....warna lain. sweet!
paling aku suka bab orang yang lalu lalang kat mana-mana yang kami pun sama-sama berlalu-lalang kat situ. mesti ada yang tegur kami "eyh adik beradik ke?" . lalu apa yang mampu kami lakukan hanya memaniskan muka dan membenarkan apa yang mereka lihat. aku pun tak tahu lah. tang mana yang mereka nampak kami macam adik beradik.. haiiilaaaaa macam mana pun ... hati tetap berbunga sakura. lalalalallaalal
hadiah paling awal aku dapat sempena aku convo. cute~
tabung katak daripada aku untuk kami






Seri... seri pandai menghiburkan hati... seri pandai berjenaka... seri pandai mengambil hati... seri juga mengambil berat. aku sayang dia. seri mampu buatkan aku lupa pada kedukaan hidup ini. walaupun sementara... tapi aku puas. aku puas kerana aku lebih yakin dan tidak kalah pada kedukaan.


namun, kasih sayang ku kepada teman karib adalah sama. sama rata...

seri, kenangan yang telah termaktub di dalam diari hidup kita ini akan sentiasa di hati. terima kasih kerana sudi berteman. di kesempatan ini juga kita nak mintak maaf kat awak sebab kita pernah buat awak menangis secara x sengaja. maaf beribu maaf. kita risau dan kita termarah awak. risaukan awak dan marahkan awak jika berlaku sesuatu pada awak itu tanda kita sayang. maaf ye atas air mata itu.







hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

3 PURPLEcrazy:

omong kosong said...

aku jeles :(

omong kosong said...

aku jeles :(

lestarysery said...

awak thnks a lot . sayang awak ketatketat . sedih la bace entry nih . hhhaaaiiihhhhh