CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 30 October 2011

malam bergila-gila

assalammualaikum...



aku dah kata malam itu aku akan bahagia dengan insan-insan kesayangan.

aku bahagia bersama mereka menyambut ulang tahun abah yang ke 57 tahun.

kemudian.. aku bahagia bersama mereka mencari kegilaan di luar sana. lepas sambutan ulang tahun, kira-kira dalam jam 10 malam shyra datang ke rumah aku. ye.. kami (aku, shyra dan fara) dah plan mahu bergila-gila sementara masing-maasing masih ada masa lapang untuk bertemu.
lepas ambil aku, kami pergi ke rumah fara. seperti biasa.. kami masih juga menunggu tuan puteri bersiap. haiiilaaa fara.. :D
kami serang Fun Fair Plaza Angsana. bergila-gila la sekejap kan. tapi aku... aku ni ada sedikit darah penakut dia... bab-bab nak main game cubaan membunuh diri tuu.. aku harap ada lagi geng-geng yang boleh join. kalao setakat fara dan shyra.. halamakkkk aku masih gentar... tapi aku main juga la game separa membunuh itu! seronok!!!! dan aku rasa ingin pergi lagi. ingin beramai-ramai menuju kegilaan.


biol jap! terima kasih abang jaga tiket snap pic kami :)


selepas ber-fun fair... kami terus pergi Suara OK di Danga Bay. baik lah ... suara mereka sungguh sedap. aku kagum!

dan alhamdullialh... kita nyanyi dua jam dengan 1jam adalah PERCUMA! rezeki babe... alhamdullilah...

tamat sesi "suara aku sedap yang amat" jam sudah menunjukkan 2 pagi. kami terus pulang~~ tak payah la nak ngeteh sangat.. esoknya aku kerja!!!

terima kasih sahabat-sahabat ku untuk malam bergila-gila ini....



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: