CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 19 October 2011

pelik aku dengan aku


assalammualaikum...

pelik aku dengan aku...


sejak dua tiga menjak.. rajin betul aku berdansar di lantai blog ini...


kadang aku tak puas dengan hanya 1 cerita. kadang aku tak menyempat buat benda lain. kadang aku leka di ruang ini. aku tak menoleh ke lain. kenapa ye. aku pelik.

kadang tu otak ni ligat mencari idea. tapi blur tu tetap blur. memang akan terselit juga...

beberapa bulan yang lepas aku cukup tegar membiarkan ruang ini sepi tanpa tuan. kesibukkan. itu je alasan yang aku mampu nyatakan.

aku tak kisah la. bukan ada siapa yang menanti...


dan aku tetap pelik dengan aku. kenapa rajin sangat nak berceloteh sedangkan mulut ni sangat payah untuk mengeluarkan suara pada manusia lain.


entah.... apa yang aku rasa kini adalah aku senang bertemankan blog. aku rasa lapang... walau mulut aku seakan bisu. tapi hati aku tidak. hati aku mahu berkata. dan di sini tempatnya untuk berbicara.


aku sedang dalam rawatan... dan aku senang begini.

percaya la... tadi aku pulang dari mencari rezeki. perkara pertama yang aku buat tanpa sempat menunaikan tuntutan yang lain adalah update blog. percaya lah... ok. aku nak beredar sebentar. mungkin malam ini hati ada lagi untuk bicara.
















hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: