CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 19 October 2011

rindu si pelukis potret


assalammualaikum.

sesuatu yang aku sendiri pendam. mungkin beliau tak tahu dan mungkin beliau tak mengerti. mungkin juga beliau tak peduli. aku tak kisah. kerana aku rasa lebih baik memendam. selagi ia tidak memudaratkan...aku akan terus memendam. daripada aku berterus terang. suka hati aku lah kan... hati aku...bukan hati sesiapa. baik aku diam.


tapi aku saja nak menyatakan di sini bahawa aku rindu beliau. cuma aku tak nak cakap kat beliau. hanya mampu menaip disini. kerana aku rasa hati yang sarat rindu ini boleh merasa sedikit lapang. *aku cerita ni pun korg bukan tahu siapa gerangan orang tu. kan??


kenapa aku tak nak cakap kat beliau? sebab aku malu seyh.... beliau tu rindu aku ke tak? aku pun tak tahu larh. aku tak nak kisahkan sangat. sebab siapa-siapa je boleh merindu. bukan perasaan aneh pun. mungkin kerinduan beliau hanya biasa-biasa. bukan istimewa. dan kerinduan aku pulak?? aku pun tak tahu... bila sendiri.. memang mudah untuk merasa rindu. istimewa atau biasa-biasa? istimewa kot.. ahahahah ENTAHHHHH AKU TAK TAHU. tolong la aku jangan tanya lagi kat aku

tapi kan.... bila ingat-ingat balik.. aku macam pernah terlepas cakap je kat beliau. aku rasa lah.. aku pun tak pasti la... mungkin la ea....






aku cakap ...




























































































aku cakap mcm ni kot.. ""i miss you""









eyh maknanya aku tak memendam lagi la kan?? apa daaa.... aku pun lupa yang aku dah terlepas cakap. oke cerita dah tak best. terima kasih sudi membaca kisah mengarut ni.
aku diam kerana aku memendam. bukan aku diam kerana aku benci. aku sayang beliau

aku rindukan si pelukis potret ini.



aku ternanti di sini. baik aku diam....







p/s: korag dah baca ke ni? maaf la.. aku macam pening sendiri je bila aku baca balik entry yang 1 ni... korg pening ke. alhamdullilah kalau tak. mungkin aku ni mengarut saja.





hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: