CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 27 November 2011

aku tak berniat menyakitimu

assalammualaikum...

hari ahad semua orang busy dengan program memasing. aku ?? aku membosan sesorang kat sini kot. itu yang aku bebel sesorang kat sini.... susah jugak kalau jadi manusia banyak cakap ni. sesorang pun nak bercakap. nahhh layan sendiri bebelan kau.

aku nak mintak maaf sebab aku dah kecewakan hati insan yang aku sayang, ikhlas hati ni aku sayangkan mereka. aku tak pernah rasa sia-sia bila menyayangi mereka.


aku macam kalian semua. aku tak sempurna. aku banyak kelemahan. banyak kekurangan yang perlu aku perbaiki.

kadang-kadang aku tak perasan aku menyakiti hati mereka yang aku sayang. aku tak sedar. bila aku tak sedar bermakna aku tak berniat. sedihnya aku rasa. aku sungguh-sungguh minta maaf. aku tak berniat begitu. maafkan aku.

terima kasih kerana menyedarkan aku. cuma aku tak mampu untuk menjaga hati semua orang. aku kecewa dengan diri aku sendiri kerana mengecewakan mereka. MAAF...


p/s: persahabatan itu tinggi nilainya buat aku.














hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: