CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 19 November 2011

antara membuatkan aku gembira



assalammualaikum...

antara perkara yang mampu membuatkan dada ini merasa lapang adalah apabila aku menerima pesanan ringkas (SMS) daripada sang sahabat (BFF).




aku gembira. sebab itu tanda aku tidak dilupakan oleh mereka. ye walaupun masing-masing menyepi rentetan daripada kesibukan masing-masing aku yakin persahabatan yang terjalin tidak pernah dilupakan.


aku sendiri melaluinya. walaupun aku sibuk. walaupun aku ingin sendirian. walaupun aku menyepi tanpa khabar berita. walaupun aku jauh dan sengaja menjauh. aku punya sebab dan aku tidak sesekali melupakan persahabatan yang terjalin.


menyayangi sahabat adalah seperti aku menyayangi darah daging ku sendiri. mereka antara insan yang duduk di tangga teratas dalam carta hati aku.

tak kisah la kau bagi aku msg

"oit montel...dah buang angin lum ari ni" tak kisah. memang tak kisah la kau panggil aku montel. masa ni aku memang tak marah. aku rasa macam kau tengah puji aku.


"yunk..." ni mukadimah msg daripada Meera Zaini. dia kalau nak msg aku mesti panggil aku yunk. ok rasa disayangi. terima kasih...

"salam ma. malam free? " yang ni paling suka... sebab memang pasti sahabat nak ajak aku keluar. haillaa haiiillaaaa mari berjimba....


aku suka luangkan masa dengan sahabat-sahabat aku. korang tahu erti gembira bersama teman? aku akan rasa hidup ini indah bersama mereka.keindahan yang akan mengisi masa sunyi dan kebosnaan. selain keluarga dan kekasih...teman antara paling penitng dalam hidup aku...


natijahnya, tadi aku baru je dapat msg daripada BFF Syira. ngehhh beliau ajak dinner malam ni. InsyaAllah~










hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: