CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 1 November 2011

cemburu itu


assalammualaikum...

kenapa ntah asyik nak buat luahan perasaan je.. yela. kes orang memendam rasa memang macam ni. bagi aku... sini je la tempat aku campak kan segala rasa. blog aku kan? bukan blog ko.


"kawal angin cemburu kau tu boleh tak? "kata aku kepada aku


aku pulak menjawab " kalau setakat nak kawal angin kentut no hal la. niii cemburu..hurmm"



"acane ni acane ni..."

aku tak reti ar nak kawal cemburu bila aku sedang memendam. so memang kawan-kawan baik aku jadi mangsa dengar luahan aku ni. terima kasih sahabat.


please!


aku cemburu ni!!







hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: