CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 1 November 2011

convocation ceremony 2011

assalammualaikum...

aku tengok ramai dah update pasal convocation ceremony memasing kan. cerita aku jugak dah lapokk. x pe. mak x kisah.


aku tak tahu nak komen apa pasal convocation ceremony ni... cuma...alahamdullilah aku dan rakan-rakan seperjuangan berjaya meraih segulung diploma...

sememangnya aku tak sedar bahawa aku sudah jauh meninggalkan zaman belajar. tiba-tiba je aku bergelar graduan. sedangkan aku rasa macam bulan lepas je aku bersengkang mata siapkan assingment tengah-tengah malam sambil makan kuaci. masa tu memang tak siap2 assignment aku. sebab bila aku start makan kuaci. memang susah nak berhenti. sampai pedih2 bibir aku ni. pulak tu assignment aku letak tepi. makan kuaci sambil tengok movie... pada aku la.. cara paling berkesan nak kunyah apa masa buat assignment adalah mentos ! tak tahu la. gemar benor makan mentos time-time buat assignment.


aku rindu Mr. A :)


tahniah buat teman-teman ye... dan tahniah pada diri aku sendiri.


masa hari convo tu kan. aku rasa aneh-aneh sikit bila tengok kawan-kawan naik atas stage. actually aku rasa sebak masa tu. macam nak nangis. tapi over kan. haha bukan apa. tiba-tiba aku rasa macam nak sambung belajar lagi. semangat tu tiba-tiba je datang. insyaAllah kalau ada rezeki dengan izin Allah. aku sambung belajar balik. amin~


ok la. layan pictures!


my lil bro, baby
my cousin, remy

BFF

ex-housemate















sekian....






hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: