CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Tuesday, 8 November 2011

gadis bertudung ungu 2


assalammualaikum...


semalam...


ye semalam dengan kuasa Allah aku dapat bertemu lagi dengan seseorang yang aku pernah mengharapkan sekali lagi pertemuan selepas yang pertama.


dari jauh aku seakan-akan tidak mengenalinya tapi aku lihat dia sudah tersenyum dan melambai-lampai ke arahku. bila langkahnya semakin menghampiri baru aku mengenali beliau.


kali ini beliau serba jingga. pertemuan itu hanya sekejap cuma. kerana beliau datang ketika aku sudah habis kerja.


tak sangka betul aku dapat jumpa dengan dia lagi.


kenapa ye dengan melihat wajah seseorang kita boleh berasa tenang ?











hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

1 PURPLEcrazy:

♥e'in♥ said...

jumpe best friend lettew..