CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 21 November 2011

Hari-hari adalah Hari Isnin


assalammualaikum....

orang selalu mengeluh bila tiba hari isnin. hari isnin moodnya tak sama macam hari-hari lain. hari isnin mood nya agak ganjil.

tapi bagi aku. bukan mood hari isnin yang ganji... aku yang ganjil.jika pada kalian hari isnin paling lemau nak pergi kerja. jika hari isnin muka kalian paling ketat. jika hari isnin kalian rasa paling lambat masa berjalan. jika hari isnin kalian rasa tak sabar nak jumpa jumaat. jika hari isnin paling mengantukkk dan sebagainyaa..


bagi aku.... hari-hari adalah hari isnin. nak mengeluh pun aku dah tak larat. hari-hari jugak lah aku makin malas nak pergi kerja. hari-hari juga muka aku ketat. hari-hari aku rasa masa ni perkara paling lembap berjalan. hari-hari aku rasa mengantuk dan hari-hari adalah yang membosankan aku.
hari-hari muka berwarna biru-biruan


kalau kalian tak sabar nak weekend. aku pulak cool je meniti hari-hari yang ber-mood-kan "Hari Isnin"











tapi aku cuba memaniskan hari-hari aku. yelaaahhh untuk dikenang di usia tua nanti.... :)






hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: