CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Monday, 7 November 2011

salam aidiladha

assalammualaikum....

salam aidiladha...

semalam aku cuti. kalau diberi pilihan sama ada nak cuti atau kerja. aku akan pilih kerja. tapi nak buat macam mana, kalau bos dah kata cuti kan.... lagipun aku macam nak rehat-rehat kan badan yang sesungguhnya tak mendapat rehat yang secukupnya. haiilaaa badan nasib kau lah dapat tuan macam aku ni...


tapi pagi semalam aku boleh lupa yang aku tak perlu pergi kerja. tersedar jam 7pagi aku dah kelam kabut bangunkan badan lalu otak memainkan peranan. aku kerja hari ni!!! tapi sepantas kilat jugak aku teringat ... eh bila raya haji ni? eyh hari ni la kan... terus aku rebahkan badan seketika. ok ok ok aku cuti. :D melampau betul kau ni noma...


semalam tak ada apa aktiviti menarik pun. aku ingat nak stay kat rumah dan kemas apa yang patut. sumpah aku seolah-olah seperti tiada masa bersama bilik.



semalam aku mandi lebih lama seperti biasa. lebih sejam kalau tak silap. :D sampai kan ayah aku yang baik hati tak pernah berkira dengan aku telah sound aku baikk punyeeeee "kakak tu selagi air tak habis tak keluar" (tak keluar dari bilik air maknanya tu).

amboi amboi amboi abah . sejak bila pandai perli2 ni. biasa perli2 ni peranan mak kesayangan aku. amboii makkkk bawak geng nampak. hohohoho

aku ikut mak lepak rumah aunty zara. aku lepak x lama pun. tak sempat nak lepaskan kentut cousin aku si remy ajak keluar dengan kawan-kawan dia. ok lepak dengan adik-adik again~
lalalala patut la orang selalu ingat aku baru habis sekolah. hakhakhak suka hati aku la nak perasan kan :P
merayau kejap kat Jusco Bukit Indah. aku sempat jugak tukar baju. malam pergi bazar karat pulak. i mean Bazar JB. biasa org johor akan panggil bazar Karat :)



berjalan tanpa tujuan. aku dah mula bosan. aku cuma dapat beli anting2 3 Rm10 je. haha. sebelum balik... sempat lepak kat Mcd Skudai. jam berapa balik aku pun tak sedar. entah aku macam lupa yang esok nya aku kerja. itu la sebabnya aku malas nak cuti. sebab kalau aku cuti nanti aku lupa diri. lupa tanggungjawab. lepas tu kalau aku cuti.. virus2 malas mula buat lawatan untuk 2 3 hari pertama aku bekerja. hailllaaaa kerja kerja kerja larhhh.























hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: