CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Sunday, 27 November 2011

shopping dengan BFF lelaki seronok jugak :)

assalammualaikum...

semalam aku cuti. badan aku perlukan rehat dan aku perlu keluar bersosial. hohohohoholicks!!!

sebenarnya cuti semalam ada tujuan. tujuan aku nak makan ABC special kat larkin bomba tu dan rojak asma. kepingin kalah ibu mengandung. hahaha .tujuan Kim nak cari hadiah untuk kawan dia. natijahnya aku lah yang kena tolong beliau kan....

so lepas Kim jemput aku kat rumah, kami terus terjah City Square. dah target nak beli apa. bila dah ada target memang tak makan masa yang lama la kan. paling aku suka... beli warna favourite aku tuuuu. actually barang tu bila warna purple memang cantik. warna lain kurang sikit. tak nak ar mention kat sini hadiah apa. kot kot kot la kan kawan si kim tu baca blog aku. hahaha dah ar hadiah nya kena pos dulu kan. lusa baru kim pos. esok kan cuti.

dah beli hadiah. jalan-jalan la... aku nak beli kasut dan baju. macam dah lama je tak membeli. huhuu sejak-sejak pindah tempat baru ni aku tak ada masa. hohohohohohosman

aku berkenan kat satu kasut ni. Kim pun cakap cantik. kasut tu ada 3 colors. Merah, Hitam dan Purple. aku tak tahu kenapa kebiasaannya lah kan. warna hitam mesti aku sisihkan sekejap. so aku pilih color kesukaan aku. Purple. kemudian aku belek-belek... warna merah pun cantik jugak kot.....arghhhh korg sendiri faham kan betapa seksanya bila terpaksa membuat pilihan. tapi kali ni aku tak merasa seksa pun. beruntungnya lah aku kan ada kawan baik macam beliau ni yang baik hati, pemurah, segak, bergaya...bla..bla..blaa...hahaha dah dapat kasut time ni la nak puji melangit ek. hahaha sorry dude! gurau senda sahaja.gurau gurau kan tanda kasih sayang. huaaaaaaa....


so i got 2 kasut! same design but different colors. purple vs red. senyumsampaidahi.







dah berjalan-jalan...aku rasa lapar. so mari terjah ABC. makan cakap makan cakap makan cakap blah! nak terjah Sery yang tengah kerja. actually sery mati matian ingat aku kerja semalam.ngeh~
bungkuskan beliau ABC sekali. datang-datang... si sery tak ada kat tempat dia. hehhhhh mana pulak dia merayau. aku pun buat2 la call dia. bukan buat2 kot. aku call dia bebetol. tanya2 lah dah makan ke belum. buat apa tu. dia memang tak perasan niat aku. well sebab aku memang caring kot. hahahaha. uweeekkkk lantak ar ko nk muntah. hahaha.

sementara tunggu sery, aku dan kim round2 jap. tapi memang lama kot budak ni pergi tapau makanan!!!

lepas tu dah nampak dia dari jauh.. aku dan kim pun terkedek2 pergi tempat dia. sakit kot dia tumbuk aku!!! haih budak kecik ni kanggg ada kena hantar balik Nepal. huhuu....


bab hadiah belum settle. aku dan kim pergi cari kotak dan sampul. nak mintak tolong sery bungkus kan. well aku malas nak buat kat rumah. hahahaha tugas aku pilihkan hadiah dah settle. ni saja la nak bagi adik kembar berbudi kat abang kembar :)
thanks Sery

olololo...cecomel sesangat

sambil2 tu lepak makan J.co. dah petang, kim ajak balik. tapi aku tak ikut dia balik. aku tunggu sery nak balik sesama dengan beliau....



btw, happy birthday to Eva Maisarah. semoga panjang umur dan sihat sentiasa.. amin~ mana tahu 1 hari nanti kita boleh jumpa. kan?

aku memang tak pernah kenal beliau~ kenal sebab dia kawan kepada kawan aku :D well, aku memang suka berkawan~


p/s: thanks to both of you...Kim dan Sery.

p/s: hari ni aku baru tahu erti penyesalan sebab tak makan rojak asma semalam. semalam super kenyanggggggggggggggggg =(( ada sesape baik hati tak hantar kan rojak asma kat tempat kerja aku . sape ? sape ? sape?












hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

2 PURPLEcrazy:

black_starz said...

nice shoes...mmg obses dengan kasut pun....smua nmpk ctk je...hehehhehehe...
follow me:ashiteruxoxo.blogspot.com

nice 2 know u dear:)

black_starz said...

salam bkenalan:)