CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 19 November 2011

tak perlu tahu perasaan aku


assalammualaikum...


aku pernah rasa seperti ini


kadang kadang aku tahu aku ni pandai tapi aku buat buat bodoh

kadang kadang aku tahu aku ni faham tapi aku buat buat tak faham

kadang kadang aku tahu aku sayang tapi aku tak mengaku

EGO kah aku ?

pengalaman lalu mengajar aku bahawa setiap perasaan yang berlegar di ruang hati tidak semestinya menjadi sebuah luahan hati.


perasaan tidak semestinya untuk diketahui oleh sesiapa


tak semua perasaan kita akan menyenangkan insan lain.

tapi tak mustahil perasaan itu dapat memberi bahagia kepada insan lain.

pada aku. aku lebih senang untuk menyimpan perasaan itu.


dan aku akan menjauhhhh....






Ego ke aku kerana membiarkan ia (perasaan) berlalu...


kenapa aku membiarkan ? kenapa aku tidak memeluk dan memberi kehangatan?


kerana aku tidak yakin lagi akan perasaan itu....


biarkan masa menentukan segalanya...jangan memaksaku...


membiarkan perasaan itu diketahui insan itu sebenarnya boleh memakan diri aku. pengalaman yang mengajar aku.


















hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: