CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 2 November 2011

tak sedia



assalammualaikum...

aku dah bersedia untuk keseorangan ke?

tak! aku tak sedia lagi :(

haihhhh kenapa kena berpisah lagi dengan insan yang aku serasi bersama.

dulu bila kena berpisah dengan BFF aku yang bernama seri lestari tu.. sumpah sedih yang amat!

sekarang bila kat tempat baru. sejujurnya memang agak sukar untuk membiasakan diri di sini. sampai aku give up!


tapi bila ada seorang kakak yang aku selesa bersama. semangat itu kembali. aku sayang kakak ini... dia lah tempat aku berbicara. tiada dia aku bisu di sini... dia tempat aku bermanja. tiada dia aku kurang kasih sayang di sini. dia tempat aku meluah rasa... tiada dia aku bingung seorang diri.

aku tahu dia sayang aku sebagai adik dia. begitu juga aku. kami sama-sama sayang.

cuma takdir Allah menentukan bahawa kami terpaksa berpisah kerana tuntutan tanggunjawab sebagai seorang pekerja.

cuma aku rasa sedih. aku akan keseorangan.

noma akan merindui akk :(

p/s:kak mimi tgh berkemas. nampak stress. x nak aku kacau. :D










hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: