CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 18 November 2011

teringin


assalammualaikum...


sejak sejak niii tak ada pulak sesapa nak ajak pergi makan sedap sedap kannnn

aku dah mengindam banyak makanan ni... sob..sob...sob... untung la korang ada orang teman

dah lama tekak aku ni nak makan ABC Special kat Bomba Larkin tuuu... rindu meyh!




lepas tu tadi tiba-tiba aku teringin nak makan Rojak Asma lakkk. Ya Allah, memang teringin betul aku nak makan rojak asma ni.. nyummm nyummmm . selagi aku tak dapat makan spesis makanan ni.... asal aku terbayang je rupa makanan ni.... automatik perut aku masuk gear lapar....






siapa aku nak ajak jadi teman melantak ni ek .... fikir-fikir... ku renung-renung.... harap-harap aku dapat makan



hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: