CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Wednesday, 7 December 2011

Pray for her

assalammualaikum....


aku mungkin gagal untuk menjadi seorang sahabat yang baik.


tapi aku cuba untuk jadi yang baik pada mereka. walaupun bukan yang terbaik.


kehilangan aku bukan bermakna aku tidak kisahkan mereka.


sahabat sentiasa di ingatan walau sejauh mana kita berada. walau sejarak mana keakraban kita. yang pasti sahabat itu pernah menlalui jalan yang susah dan senang bersama-sama.


seorang sahabat yang sudah mendahului aku melangkah dunia baru menjadi seorang isteri kepada seorang suami. Kini sedang sarat membawa satu nyawa. First baby~


Nabihah Ahmad. aku pernah buat entry tentang beliau sewaktu hari perkahwinan beliau. KLIK kini sedang menanti hari yang mendebarkan. Tanggal 8 december ini beliau akan melahirkan anak sulung beliau secara operation. sebab baby songsang. aku mungkin belum faham apa perasaan yang sedang beliau rasakan. tapi aku berdoa agar si ibu dan si anak selamat dan sihat hendaknya.

Ya Allah, aku berdoa padaMu agar pembedahan ini berjaya~

p/s: kawan kawan yang baca atau terbaca post ini. tolong doa kan sama-sama ye... Pray for her ~




p/s: bihah a.k.a ma.... i love u no matter what u are alwyas in my heart. sayangawakdalamdalam






hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: