CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Thursday, 1 December 2011

thanks BFF


assalammualaikum....


semalam aku tidur awal sebab aku tiba tiba saja bad mood. kalau bad mood ke sedih ke sakit hati ke. baik aku tidur. insyaAllah esok pepagi semuanya akan ok ok belaka.... kalau aku tak tidur dengan kadar segera kemungkinan besar emosi aku akan jadi lebih teruk dan bersedia lah mangsa-mangsa aku mendengar segala ayat-ayat sentap menyentap.


itu lah sebab aku tak update blog malam semalam. walhal aku berkorbar2 on laptop lepas balik kerja....


dah dah dah malas nak sentap sentap lagi.

semalam kan.. semalam kan... aku dapat kejutan daripada BFF aku. haihhh tak sangka sweet jugak beliau ni ek. aku sampai tak terkata kot. terharu pun ye. yela...aku bukan selalu dapat kejutan mcm ni. buat kejutan kat orang ada lah.



BFF.KIM: thank you so much for this sweet video. i really really like it! patut la semalam bila i on YM u terus tanya on fb ke tidak. i ingat u nak tunjuk apa. tak terfikir pun u buat video ni untuk i dan Sery. ok fine. u berjaya buat i menangis. hahaha jaat betul. tersentuh hati saya dibuat anda.. kalau sebelum ni dapat kasut senyumsampaidahi. sekarang ni u buat i senyumsampaitengkuk. terima kasih u.dan i ampunkan dosa u curi pic i dan sery.






thanks dude! love u :P

i hope our friendship never end.


p/s: banyak muka aku daripada muka sery. al maklum lah sery private pic. :D

p/s: kim call sery "adik" :P





hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: