CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 11 February 2012

happy birthday to me-emiey edayu


assalammualaikum...
ada lagi beberapa list story yang aku nak update dalam blog. hahaha. saka blog aku dah sampai.....argghhh mari mengilaaaa.


tahun ni genap la aku 23tahun. sekejap je aku rasa. pelik aku.macam mana boleh jadi 23 tahun sedangkan aku rasa aku baru 18 tahun . ngehhhhhhh~

sepanjang hidup aku.... tahun ni boleh di katakan tahun paling indah kot utk birthday aku. walaupun tanpa sebuku kek! terima kasih untuk kawan-kawan baik saya. tanpa kalian aku rasa seperti hidup ini sia-sia. hakhakhak (ayat kau tak yah nak manis sangat ! )


sebelum tiba tarikh yang sebenar.... aku sudah di-celebrated oleh kawan baik aku yang sekian lama tak berjumpa. Thank you so much my dear! anda sangat mengindahkan hidup saya. :P
alasan beliau nak sambut awal birthday aku : "nanti masa birthday ma, mesti ma busy dgn kwn-kwn ma yang lain". aceeehhhhhh leh terima ke alasan beliau? tak kisah la...yg penting, aku masih di ingatan beliau.


lepak kat Secret Recipe Setia Tropika. :) sambutan yang simple tapi sangat bermakna buat aku. sangat2. aku tak akan pernah lupa. walau hanya aku dan dia.
emiey semakin lama semakin cantik <3


jangan buat2 tak kenal pulak. birthday gurl :P heeee memang tak dapat sebuku kek. tapi saya ada sepotong kek yg istimewa <3
oh yeah?!?!?


thanks sayang~


terima kasih untuk hari yang indah ini. syukur sangat kerana diberi peluang untuk merasai perasaan yang cukup manis ...semanis dan sesedap cappucino cheese :D










hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

1 PURPLEcrazy:

Anonymous said...

epy belated day...huhuhu~ bru nk wish....kejam nyer .... yunk, hepy jumpa kamu & emy...mis u so much ^____^ - m13r4