CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Friday, 10 February 2012

kisah hari-hari yang berlalu

assalammualaikum...



aku malas nak menyusun kata biar kepingan gambar bercerita. cerita tentang warna-warna dalam kehidupan aku. sendirian tak bermakna sunyi. tapi kadang-kala sunyi itu menenangkan hati.



deretan cerita lapuk ku...


Johor Premium Outlet. anda anda sudah ke sana ke? aku ke sana pun secara tak sengaja. kebetulan masa tu aku keje dan mintak balik awal. penat kot!!! x bercuti-cuti...asyik kerja je manjang.... badan dah start sakit2. tapi minta balik awal pun bukan reti nak rehat kat rumah. gagah aku ikut adik-adik ni merayau. dorg masa tu baru lepas tengok cerita Ombak Rindu. aku yang gatal nak follow sebab aku tahu balik rumah mesti aku bosan tahap tenuk nak beranak!
fera, noma, nana
there are BFF:fera, nana,remy :)
i like this pic!


adalah satu kisah yang menyedihkan antara aku dan sahabat. alhamdullilah segalanya sudah kembalik pulih. maaf beribu maaf atas segalanya...ok ni sahaja pic yg sempat snap masa hang out dengan Diana dan Sery. masa ni seingat aku lah kan City Square sesak nak mati! lepas melantak kat Mcd. Terus ke Persada sbb ada Pc Fair. ngee~


semestinya tak dapat melawan ketinggian beliau
sery :)


makan free!!! alhamdullilah. thanks la kepada kawan azima. ape ek nama nya.lupa la... :D
balik kerja menanti mereka2 sampai punya la azab kann. haihhhh anda2 niiii nasib baik saya penyabar orang nya. hehehe. masa ni makan kat Pizza Hut Larkin. okoloh.. melantak lah kami puas-puas.




Dinner with my girl friend @ Malay Village Bukit Indah. malam yang yang tak dapat dilupakan. kenangan manis semanis kurma. haha. makan dan chit chat. HEAVEN betul dapat borak2 mcm ni punye lama dan selesa.

lepas makan, kami pergi Bazar Karat@Bazar JB. ada la benda yang nak dicari. lama jugak habis masa kat bazar tu. ok masa ni beli baju kurung 3helai rm100. murah kan? ngee~nak buat stock untuk kerja. kata dapat kerja baru.. ngee alhamdullilah... lepas bazar, pergi karaoke pulakkkk. berdua sahaja pun dah cukup havoc! thanks my dear. i miss you rite now :(

my girlfriend, shyra

segebu pipi ku?



ok thanks syg sbb tlg bwk kan beg plastic i :D
karaoke time!


JOGGING dengan BFF!
gagah aku nak kejut mamat sorg ni. ye ye suruh kejut jam 6 pagi. haihhhhh malas nak comment. haha. jogging sikit punya jauh kat Hutan Bandar Mutiara Rini kan. kat bandar tu ada je tempat heee~ tp kat Hutan Bandar Mutiara Rini ni best tau! puaskot jogging. tempat dye besar. lepas tu ade la jugak permainan. best! best! best!


sery punca i asyik nk julingkan mata je
ewah! ewah!


ok terima kasih kat abang kita ni sebab bawak kami jogging dan belanja sarapan pagi kami! jasa mu dikenang. lepas tu kami ajak jogging lagi dah tak nak. sakit2 badan katanya... ala kita yg nak jogging. awak tengok je la. kite yg nak kuruskan... :P


hidup penuh warna yang ada di antaranya kita sendiri tak tahu apakah nama warna itu! warna-warni yang membawa seribu maksud tersendiri. warna itu bukan bermakna kita gembira sentiasa. percaya lah hidup ini ada pasang surutnya. hari ini kita gembira.. mungkin minggu depan kite berduka. sekian....




hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

2 PURPLEcrazy:

hijauGreen said...

bila pula kite dpt lg keluar mcm ni? :( rindunyaaaa!karoke,jalan,makan,shopping,jogging!tp yg plg penting sy rindu awak!:T_T

kupu-kupu_cinta said...

kan kan kan... bile dpt jmpe lg . huhu.

sy pun rindu awak!!!! sgt2 :(