CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 3 March 2012

demi cekodok kegemaran!

assalammualaikum...

aku bersyukur kerana dalam banyak-banyak cerita duka yang bermain di layar hidup ku. ada je terselit kisah indah hingga buat hati berbunga-bunga...

aku mengenalinya tidak lama. tapi kami mudah menjadi akrab. dalam tidak sedar,sayang itu ada. hingga kini dan harap berkekalan hingga akhir hayat walau apa pun dugaan datang berkunjung. aku harap kami kuat untuk mempertahankannya.

daripada dia aku tahu sesuatu yang baru. daripada aku dia belajar sesuatu yang tidak tahu. begitu sebalik nya. kami saling berkongsi certia dan kami memanfaatkan ia bersama. seronok tau !


daripadanya aku jugak la tahu kat mana nak beli cekodok sedap dan banyak. nyum~nyum~ nyum~

beli cekodok sorg rm2 makan panas2 . fuhhhhhhh !! terangkat bontot den ni haaa. tak tahu la nak certia macam mana kesedapan cekodok tersebut. hahaha. aku duk mengarang ni pun rasa mcm air liur meleleh ikut idung (bak kata seorang sahabat aku) gile selekeh beliau kan.


sempena hari cuti .... aku dengan sery dengan semangat la kan nak bercekodok berdua. gagah naik bus pergi bandar. menapak selagi boleh....akhirnya apa yang di idam tiada bertemu. huhuhuhu warong cekodok tu tak bukak! lupa lupa lupa hari tu adalah hari isnin. warong cekodok tu memang tutup setiap isnin.


marilah membawa diri kemana-mana. kecewa sungguh tak dapat makan cekodok bersama.

berjalan tanpa arah




aku rindu beliau dan cekodok sedap!!!! harap ada kesempatan kita flash back rutin harian kite dulu. oke dear? awak kat sana belajar rajin-rajin ok. apa pun yang terjadi. kite x pernah lupakan awak. satu hari kite akan kembali seperti dulu. sayang awak sungguh-sungguh.











hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: