CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 3 March 2012

kenangan mengusik jiwa :P


assalammualaikum...

kisah yang dah berlapuk. biarlah aku nak update jugak. nak simpan dalam blog untuk dikenang.

masa cuti maulidurrasul dan thaipusam. aku menanti kedatangan someone tu. :D tiba2 rasa excited nak berjumpa kan. gedik mengila. malam dia sampai JB, just pergi makan dan merayau-rayau. esoknya baru berjalan sakan. lepak Tanjung Balau je pun... hari tuuuu banyak kali jugak aku melantak ice cream:D nikmat betul. thanks wahai kau.

aku tahu yang indah bersama kau hanya sementara

terima kasih sebab bagi aku rasa bahagia even sekejap je pun :) buat aku rasa ouh indah nya duniaaa. hakhakhak





saka sudah mari.makan makan makan. perut boncit tanggung sendiri,


esok nya, aku ajak dia dan sery pergi melawat ibu angkat aku kat Kulai. Ouh rindu ibu!!!! seronok dapat jumpa ibu dan abah nya. actually aku kejar masa. sebab aku nak pergi majlis tunang kawan sekolah rendah aku, Rita Sofia nama beliau .RUSHING2. ibu pulak suruh makan dulu. banyak kot lauk ibu masak! alhamdullilah... lepas makan dan borak2... kiteorang terus gerak JB.

atas jalan raya. riuh rendah dalam kereta. ape-ape aje larh dgn adik cot cet cot cet kite. ngee. ade pulak abang yang kuat melayan. ngam la tu! x akan lupa memori ini.


sekian lama aku tak jumpa kawan masa sekolah rendah dulu, Khairul Nadwa (tudung merah). tiba2 masa rita tunang we all contact balik. nak pergi sama-sama ke majlis Rita.

tahniah Rita. semoga berkekalan. menanti makan nasi minyak pulak. :D




" Sedia macam mana pun untuk kehilangan yang INDAH itu... hati tetap sedih, air mata tetap mengalir"


"indah cuma 3 hari, tapi saya simpan untuk selamanya :) terimakasihsayangsaya"

"SIMPANBAIKBAIKYANGINDAHITU"




hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: