CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 26 May 2012

ampuni aku atas setiap keluhan ini


assalammualaikum...

kadang-kala aku menjadi seorang manusia yang tidak gagal untuk mengeluh. mengeluh itu tidak elok. betul tak ?

mengeluh itu seolah-olah kita tidak bersyukur dengan apa yang kita miliki. mengeluh itu seolah kita tidak redha dengan segala takdir yang telah ditentukan.

ketika mengeluh aku segera sedar bahawa aku alpa untuk bersyukur. Ya Allah. ampuni la setiap keluhan yang telah aku lafaz kan. aku bersyukur atas setiap yang Kau kurniakan kepada kami. namun kadang-kala aku lemah dan leka dengan apa yang aku miliki.

keluhan dikala masalah menghimpit ruang hidup ini. keluhan itu seakan kita sudah terlalu lemah untuk meneruskan segalanya. tapi lekas-lekas la kita sedar bahawa keluhan itu sebenarnya tidak membantu~

Ya Allah... ampunilah hamba-Mu ini ~








hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: