CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

F.R.I.E.N.D.S

Google
 

Saturday, 9 June 2012

rindu tanpa rindu

Rindu tanpa Rindu

Rinduku tanpa rindumu
aku diam daripada kau
aku sepikan hidup kau tanpa aku
aku jauhkan aku daripada kau
aku tidak bertanya kepada kau
aku tidak berbicara dengan kau
tapi aku rindu. itu hakikat yang kau tidak tahu.




kau juga diam biarkan aku
kau sepikan hidup ku tanpa kau
kau semakin jauh
kau tidak bertanya juga apa-apa kepada ku
kau tidak berkata kepada ku
kerana tiada rindu daripadamu untuk ku.

kau tidak melihatku...

fikiran jahat aku berlegar. tapi biar kan... kerana mungkin ini yang terbaik untuk kita.

Rindu tanpa rindu... aku simpan rindu tanpamu ini untuk kamu :)

ku simpan hingga ia lenyap dengan sendirinya.insyaAllah~












hari yang manis harus dikenang di usia tua. sekian... (:

0 PURPLEcrazy: